Soumrak bojovníků III (25. – 29. 10. 2006)

Soumrak bojovníků III

Tradiční turnaj bojovníků ze všech koutů světa se konal již po třetí na věhlasné základně bojových umění na statku. Na páteční turnaj se sjelo 16 statečných, aby se utkali mimo jiné v korejském zápase nebo v boji nunchakami a večer podstoupili zkoušku nejtěžší – pravý Soumrak bojovníků…

Každý bojovník dostal pozvánku na turnaj se svým jménem. Pozvánkou se musel prokázat u vstupní prohlídky, kdy byli adepti změřeni, zváženi a vyplnili údaje o sobě.

Večer se hrála podobná hra jako loni – v blízkém lese se někde nacházelo červené světlo. Úkolem bylo proplížit se k němu a vzít z pod něj jednu z připravených nábojnic. V okolí ovšem slídila hlídka, jejíž dotyk vás odsoudil k návratu na statek.

Čtvrtek patřil jako obvykle tréninku – točení tyčí, střelba lukem, prakem, vrhání nožů, šipek, slaňování, souboje… Dopoledne nás ještě čekala Písařova vypečená hra Ariky Maud. Úkolem bylo připevnit si vejce pomocí obvazu na čelo a utíkat do cíle, přičemž ostatní vejce mohli soupeřovi rozbít…

Soumrak bojovníků III

Večer proběhl zahajovací ceremoniál, všichni nastoupili v kostýmech. Čtyři velcí bojovníci je přivítali – indián, viking, ninža… Pátek byl dnem hlavního turnaje. První byly souboje s nunchakami (obalenými izolací). Bojovalo se na dvě vítězství, rozhodující byl počet zásahů uštědřených protivníkovi. Údery hodnotili rozhodčí. Druhým úkolem bylo Gumové lano – přivázán k lanu zaseknout nůž co nejdále. Třetí disciplínou byla všestranná hra Zbrojnoš nese šípy na hradby. Po zavelení a odstartování časového limitu bojovník vyběhl ze stodoly, musel vyšplhat po laně, vzít toulec s šípy, přeskočit kozu, z ochozu roubenky střelit prase a hodit z hradeb do vyznačeného místa kopí. Rozhodovala přesnost i čas. A poslední – Korejský zápas. Úkolem bylo, aby se protivník dotkl země jinou částí těla než chodidli (na dva vítězné).

Soumrak bojovníků III

Po vyhlášení výsledků a rozřazení do týmů proběhlo rychlé sbalení věcí na noc. Soumrak bojovníků prověřil odvahu, vytrvalost, rozvážnost a především byl zkouškou cti… Všech pět týmů bylo odvezeno na tajné místo, které nebylo zakresleno v mapě. Hlídka vypustila družstva po 20 minutách, vždy dala bojovníkům průvodní listinu s instrukcemi, mapu s prvním stanovištěm a řekla čtyři hesla, která si nesměli zapsat. Na každém stanovišti tak hlídka požadovala po bojovnících správné heslo. Za jeho špatné sdělení i na druhý pokus dostala družstva trestné minuty, stejně jako za spolčování nebo za chybné vykonání úkolu na stanovišti.

  • Stanoviště Ninja – skály: lanovka mezi dvěma skalami
  • Stanoviště středověk – strom: záchrana člověka omylem vystřeleného středověkým prakem na strom
  • Stanoviště Viking – les: lov běžící srny
  • Stanoviště Indián – rybník: na kánoi přeplout dva rybníky tam a zpět

Po příchodu na statek byl zapsán čas. Vinou nedostatečné orientace v terénu i mapě celý závod dokončilo jen jedno družstvo. Vítězem Soumraku bojovníků se stal Martin.

Sobotní večer se pak ve stodole konal rockový koncert, takže se přeživší, kterým zbyly síly, dokonale vyblbli.

Vyhodnocení nejlepších kostýmů: 1. Petra, 2. Klára, 3. Tereza S., 4. Tereza V., 5. Barbora.